Translate

вторник, 7 марта 2017 г.

Св'ято 8 березня???

Нікита Шкляр.
"Св'ято 8 березня"  ???? 
Ось і наступила довгоочікувана весна ,  а з нею і св'ято всіх бариг.  Чому я так говорю ,  та все дуже просто ,  це зайвий привід баригам  нажитися .  Продати весь непотріб за пристойною  ціною і всі напів живі квіти .  Можливо хтось скаже що я безсердечний ,  грубий по відношенню до жінок .  Я з цим не згідний .  У мене запитання до чоловіків : Скажіть будь ласка про свою дружину ,  дочку ,  маму,  колегу по роботі ви згадуєте один раз в рік . Всі інші дні року ви вважаєте вони не заслуговують вашої уваги ,  теплого відношення . Скажіть ,  що Вам заважає прокинутись раніше і приготувати сніданок коханій поки вона спить.  Що Вам заважає по дорозі до дому купити букет квітів і подарувати його просто так ,  без приводу ,  тому що ви кохаєте дружину ,  за все те що вона робить для вас ,  за те що вона просто є.   Чи що Вам заважає без приводу провідати маму , сестру .  Просто так не забуваючи про них .  І не говоріть що у вас не вистачає часу .  Повірте це все відмовки.  Такій поведінці і такому відношенню до жінок вчили комуняки.  Згадайте що ми українці ,  що ми відрізняється від к@ц@пів ,  Згадайте ,  що у нас є свої традиції і св'ята.  Я вважаю що досить св'яткувати св'ята ,  які чужі нам по духу по менталітету.  Я вважав і вважаю що жінкам потрібно приділяти увагу щоденно не забуваючи про них ніколи .  Все інше ,  як на мене від лукавого ,  принаймі мене з дитинства так виховала моя покійний бабуся .  Я надзвичайно їй вдячний за те що вона зуміла мені правити риси чоловіка ,  яким ,  як на мене повинний бути справжній чоловік. 
Чоловіки кохайте своїх дружин приділяйте ім увагу щоденно ,  не чекайте ,  якогось св'ята  для того щоб зробити їм приємно .  Для цього не потрібно великих грошей ,  потрібно просто кохати .

Комментариев нет:

Отправить комментарий