Translate

суббота, 16 марта 2024 г.

БАМ.

Ну,а тепер,до чого тут БАМ...
Ви пам'ятаєте той день,коли я знайшла кошеня на смітнику та вирішила забрати його до дому?
Отже,запхала його за пазуху,їду собі та нікого не чипаю,але відчуваю,що дуже холодно в машині. А пічка там сам собі режисер, коли хоче відчиняється,але частіше сама по собі зачиняється. Попереду сунеться якась автівка,дуже повільно,нервує мене,але що зробиш,тягнуся за нею, перехрестя,червоний колір світлофору,тисну на гальма,та намагаюся дістатися тої ляди,яка зачиняється та не пускає тепло в салон.
І ось тут я відчуваю ЧПОК...
Чи то я  відпустила гальма,чи то ще щось сталося,але я його" чпокнула".
Вискочив водій,я дуже погано взагалі пам'ятаю, ніби відчинила вікно. Щось він там кричав про те,що я накоїла ,та я у всьому винна. Тут кошеня вилізло з під курточки,а я тицнула в нього пальцем,та сказала ,що він винен...
Воділа трохи підохуїв. Оговтався,та почав мені показувати якусь стару дірку у своєму бампері. Ну,я ж бачу,що від моєї необачності там тільки трошки фарба постраждала й все, більше  ніяких пошкоджень немає. Посперечалися,він погодився,що трохи перегнув,але хотів компенсації. Я запропонувала йому 300 грн,які були у мене в кішені,але він вимагав чогось додати. Що я могла запропонувати? Кажу, візьміть ще котика, дивіться якій він гарний,виросте,буде Вам мишей ловити та пісеньки співати...
Бачили б ви ,як він на мене дивився... День відчининих дверей у псіхушці ))).
Більше у мене нічого не було. Забрав він 300 грн,котика не взяв. Я подякувала, вибачилася,та поїхала далі. Тому назвала кошеня БАМ,від скороченого бампер.
А ще я зрозуміла як працює перст божий.
А тепер уявіть собі,як би передо мною був не цей старенький автомобіль,а якась крута тачка з мажором за кермом.
Отож... Тому ,дякуючи Богу,ми дісталися до дому,дитина підростає та щаслива,але виявилося,що це дівчинка. Ну що ж ,БАМ дуже гарне дівоче ім'я))).


Комментариев нет:

Отправить комментарий